wtorek, 1 lutego 2011

@:-) ...i 14 wyzwanie HopmArtu

       Tak, ta emotka w tytule posta ma wyrażać RADOŚĆ.. a przede wszystkim duuuuże zaskoczenie - bo pewna niezwykle zdolna Osóbka przyznała mi wyróżnienie! Jakoś nadal jestem w szoku - ale powoli to do mnie dociera.. bo to moje pierwsze wyróżnienie. Otrzymałam je od Moniś-ki . Baaardzo Ci za nie DZIĘKUJĘ!  A wszystkich zapraszam na jej bloga - mnóstwo na nim pięknych, delikatnych i niezwykle urokliwych prac :-)
   ...a tak wygląda wyróznienie :D

...wiem,że powinnam je przekazać dalej - ale dam sobie dzień lub dwa, na wytypowanie osób (a duuużo ich). Mam nadzieję, że nie złamię tym małym opóźnieniem zasad przyznawania wyróżnienia.

   Jeszcze raz dziękuję Moniś-ce :-*



 A teraz jeszcze prezentuję kartkę na 14 wyzwanie HopmArtu- "Walentynki". W myśl regulaminu - bez użycia czerwieni.  Do swojej pracy wykorzystałam nową umiejętność - obsługi maszynki Wizard. Papier "Annalee" Primy, tekturka, stempel zakupiony rok temu na allegro, parę kryształków...i pięęękny ćwiek ze Scrap.com-u








7 komentarzy:

  1. rewelka!:) karteluszka śliczniuchna....a i gratuluje wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaka prześliczna kartka.I Ty mówisz o sobie początkująca?? Dziękuję bardzo za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka:) Czy to serduszko to jakiś stempel?
    Pozdrawiam ciepło.
    PS.Dziękuję za tyle miłych słów, @:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyróżnienie jak najbardziej zasłużone, gratuluję, a kartka na wyzwanie jest naprawdę śliczna, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna karteczka- efekt warstw rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa cudna :-o chyba widze tu wygraną :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)