niedziela, 31 lipca 2011

Czasem trzeba się wypowiedzieć

   Na wstępie: mam nadzieję, że Dziewczynka z Przedmieścia wybaczy mi ściągnięcie tytułu posta od Niej :-)
   A teraz już konkretniej: dziś nie będzie prac..chyba.. Za chwilę wstawię dwie ostatnie prace do Galerii sklepu "Art Pasje", jak dam radę, to wstawię je jeszcze dziś tu. Większość zainteresowanych światem papierów zna Galerię "ArtPasji" i to, że można zdobywać tam punkty za wystawianie prac - a osoba, która zdobędzie najwięcej - zdobywa bon. Tak, jestem materialistą ;-) Czekałam przeszło pół roku i uzbierałam swoje prace -i w tym miesiącu wystawiam. Uda  się - super! Nie uda - nie będę załamywać rąk ;-) Chyba większość robi ..podobnie :-)
   Za chwilę wystawię tam swoje ostatnie prace. Nigdy więcej tam nie będę wystawiać bo widzę, że to nie ma sensu. Dlaczego? Rozumiem, że każdy tworzy różnie, moje początki np. były straszne i nie ukrywam, że i dziś nie jestem zadowolona z każdej swojej pracy. Wszak ciągle się uczymy i rozwijamy. Ale powiedzmy, że staram się nie wystawiać czegoś "na siłę", no nie ukrywam, też odkopałam kilka swoich starych prac, ale po prostu po dzisiejszym "dniu" "ja wysiadam"  z tego "art-pasjowego" wyścigu.. Nie wiem, czy wygram, czy nie. (wiem, jak wygram, to może być uznane za hipokryzję, ale ..wystawiam swoje prace, które robiłam z potrzeby i weny...i będę się cholernie cieszyć .. a jak nie wygram - to sobie kawę zrobię i będę dalej tworzyć :- )
   Dziś bym nie wystawiała rano swoich prac i jeszcze tych dwóch, które czekają na obróbkę foto. Ale jedna Osóbka mnie zmotywowała. Jak się powiedziało "A" to i trzeba powiedzieć "B". I tak mi głupio widząc niektóre moje prace przy pracach WASZYCH  zdolnych łapek :-)


    Liczę się z tym, że posypią się na mnie gromy  za tego posta - liczę się z tym. Trudno. Ale wiem, że nie jestem sama "w mojej pozycji". A ja musiałam się wygadać .. Zdrowej konkurencji mówię "TAK"...

5 komentarzy:

  1. Popieram w całej okazałości i doskonale rozumiem, też byłam jakiś czas temu w takim wyścigu "szczurów" chciałam trochę sobie udowodnić że dam radę i potrafię. Jednak okazało się inaczej, trochę miałam żal, że są ludzie dążący do celu po trupach dla 30 zł. Wstawiają prace poniżej krytyki, żeby tylko zdobyć punkty, a kursy które publikują niczego nie wnoszą. Na pocieszenie zapraszam na candy do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrycja - doskonale Cię rozumiem i trzymam za Ciebie kciuki - żebyś wygrała ... no cóż niektórych prace mają dużo do życzenia, ale idą po "trupach" do celu.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem o co chodzi z ta galerią w art pasji bo ja z braku czasu nie bywam w tych stronach ale robisz wspaniałe kartki i powinnaś wygrać! nie ma dyskusji!
    ktoska, twoje kompozycje sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wieści!:) Mam nadzieję, że wygrasz Sposób w jaki Natka zagrała, jest co najmniej kontrowersyjny!
    Wstawiła np kurs z filcowania na sucho- wprowadzający w błąd!
    (Dostała za niego 50 pkt)
    Kurs jest napisany nierzetelnie, bez podstawowych informacji.
    Mogę tak napisać, ponieważ od roku prowadzę zajęcia z filcowania!
    Przykro, że tak się tam zadziewa!
    Choć do mnie , to cię przytulę :)
    Robisz śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)