poniedziałek, 19 września 2011

Trochę inaczej

   Długo mnie nie było - tym bardziej DZIĘKUJĘ za wszystkie odwiedziny i komentarze :-* Postaram się w najbliższym czasie nadrobić zaległości i odwiedzić Wasze blogi :-)
   Powód mojej nieobecności? Poza początkowymi kłopotami z internetem (moja przeglądarka zrobiła bunt), pojawił się KTOŚ (celowo piszę "KTOŚ", bo w końcu tytuł mojego bloga zobowiązuje).Ktosia i Ktoś. Ktoś zerka tu czasem (wiem, wiem, oburzy się na to "czasem") i komentuje. Ale ostatnio nie miał czego komentować, bo jakby nie patrzeć, absorbował mój czas ;-) Co nie znaczy, że się "obijam" - coś tam tworzę,  i mam nadzieję, że niedługo tu wstawię.
   "Trochę inaczej" - bo trochę kulturalnie, a nawet bardzo. Jako laik prawie kompletny, wspólnie z Ktosiem odwiedzamy różne miejsca wdychając kulturę i sztukę maksymalnie :-)
   W sobotę byliśmy na jednym z koncertów 30-ego Międzynarodowego Festiwalu

„CHOPIN W BARWACH JESIENI”
ANTONIN 2011

    Więcej informacji o festiwalu ale i samym Antoninie - można znaleźć tu. My sami trafiliśmy na występ  pianisty Francois Dumont (Francja) oraz Helen Kearns (Irlandia) - wiokalistki, nota bene - partnerki życiowej wspomnianego wykonawcy. Koncert cudowny, we wspaniałych wnętrzach antonińskiego pałacyku myśliwskiego.


 (Zdjęcie zaczerpnięte ze strony CKiS w Kaliszu:  tu)
   ...a samego koncertu słuchaliśmy z tej wysokości:
(Zdjęcie zaczerpnięte z tej strony)

   Podsumowując: polecam wszystkim! Kolejny festiwal już za rok, a w międzyczasie - inne koncerty :-)

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich wypadów...
    A czy mogę liczyć na odwiedziny Ktosi z Ktosiem, Ktosi z Dziewczynką, albo przynajmniej samej Ktosi? Tęskno mi już...

    OdpowiedzUsuń
  2. Być razem z Ktosią...


    Być razem z Ktosią w te Dni Fryderyka;
    Zwiastuje Przemianę w Błękicie.
    Witrynę jej Bloga Fryderyk dotyka;
    Gra Mistrza jest wzniosła jak Życie.

    W Rytmie Chopina jesieni czas nastał,
    Lecz Echa się stroją do wiosny!
    Nowych Dzieł wątek właśnie dzisiaj powstał:
    Bezkresny Wątek Radosny.

    Wejdź w Bloga Ktosi, podziwiaj Jej Style!
    Twe Myśli polecą do raju.
    W takt Rytmów Mistrza wzniosą się Motyle,
    Chcąc igrać z Tobą w Tym Gaju.


    Ktoś dla Ktosi

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie!!! Myślałam, że mi się blogger zaciął :-) Bo wchodzę tu, a tu nic i nic, aż tu nagle. Koncertu zazdroszczę, bo mi zawsze mało takich wrażeń. Wiersza też...
    Orin bardzo chętnie Cię odwiedzę, tylko czasu mi brak. Ostatnio podróżuje w kierunku: Polska centralna bądź Polska Południowo-wschodnia to trochę nie w Twoim kierunku, ale pozdrawiam niezmiennie serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..ale fajnie romantycznie..Fajny ten Twój Ktoś,pięknie pisze..

    ściskam..i wiesz co nie śpiesz się do nas..nie,to nie znaczy ,że nam Ciebie nie brak..ale wiesz..czasem ważniejsze są inne sprawy :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Ktosiu :) Zgadzam się z JagaBa - czasem priorytety się zmieniają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I słusznie i słusznie...jak jest dany Ci(w domyśle: Wam) ten czas...to chwytaj go w dłonie i wyciskaj jak cytrynkę...na starość będzie co wspominać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)