poniedziałek, 9 lipca 2012

Inaczej...

   Ostatnie tygodnie były zabiegane w pracy a i nie miałam weny bo wciągnęło mnie coś innego. Powróciłam do korzeni i czasu, gdy siedziałam po nocach i nałogowo czytałam ;-) Odkurzam za to bloga i pokazuję, co przeczytałam ostatnio (brakuje tylko "Córki Kleopatry", ale krąży wśród znajomych). Poza "Perpetuą" - to moje zakupy.. Wszystkie polecam na letnie wieczory lub na jakąkolwiek porę :-)


   A na kolejce..


   Jak widać, mam słabość do wydawnictwa "Sonia Draga"...

Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Ooo książki :)))Coraz większego przekonania do "Carycy" nabieram. Chyba muszę przeczytać, coby w temacie być, bo jak wiesz, z panami Dostojewskim i Tołstojem jakoś słowiańskiej więzi nie poczułam :)))
    na blogu Kasi Michalak quiz o serii owocowej, może się jeszcze załapiesz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja lubię książki wydawnictwa Sonia Draga :) "Teściową oddam od zaraz"- znakomita, uśmiejesz się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)