sobota, 5 stycznia 2013

Prezenty...oraz "odsprzedam" II


   Taką oto cudną choinkę wygrałam u OrinBiałej Walizki. Jest cudowna i na żywo prezentuje się o wiele lepiej. Choć wygrałam ją na początku grudnia, do dziś nie mogę wyjść z zachwytu nad tym małym cudeńkiem. Choinka jest misterna, precyzyjnie wykonana i ma cudowne detale..
                                           Orin - jeszcze raz baaardzo Ci dziękuję :-*




   Mikołaj mnie w tym roku nie ominął i dostałam jeszcze od innej zdolnej Osóbki cudowne prezenty. Donka Czasu Kolorem Malowanego przesłała mi dwie zakładki (na zdjęciu jedna), oraz cudowny brelok (zdjęcie zapożyczone z bloga Donki, mam nadzieję, że się nie obrazi). Jako, że mam dwie lewe ręce do haftu, to ta zakładka i brelok mają dla mnie szczególne znaczenie. Choć przy zakładce robię się głodna - kto by się oparł takim poziomkom ;-) Donka - dziękuję Ci kochana :-*





   Na koniec - efekt mojego "przeglądactwa"szpargałów i decyzja o rozstaniu się z kilkoma rzeczami. Jakby ktoś był zainteresowany ich kupnem proszę doliczyć 5 zł za przesyłkę listem poleconym priorytetowym. Proszę też o komentarz i maila na adres: ktoska79@interia.pl


1) Komplet stempli świątecznych (mieszczą się na formacie 24x11 cm) -producent Inkadinkado. Niektóre z nich używane, inne nie. Cena za komplet - 26 zł - sprzedane





2)  Komplet stempli ślubnych(mieszczą się na formacie 24x11 cm) -producent Inkadinkado. Użyte były tylko: zawijasek w górnym lewym rogu i Młoda Para. Cena za komplet - 26 zł - sprzedane





3) Dziurkacz Marthy Steward - motylek mały - średnica ok. 2,5 cm - używany, sprawny.Cena: 20 zł

sprzedane - Kasia B






4) Dziurkacze Dalprina - 2, 5 cm. Używane - cena za sztukę - 9 zł - sprzedane






5) Dziurkacze Dalprina - 1, 5 cm. Używane - cena za sztukę - 5 zł - sprzedane


3 komentarze:

  1. Jeżeli jeszcze można to rezerwuję motylka MS

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha przeczytałam najpierw "prezenty odsprzedam":D Ciesze się, że na żywo choineczka też się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)