środa, 9 czerwca 2010

Na rozruch..

...czyli dwie karteczki zmotywowane przez a.m.m.  (dzięki Kobieto!!! :-) 
   Pierwsza ze ślubnym kwiatem wzbogaconym tylko małymi cyrkoniami i atłasową wstążką... Druga - na chrzest małej Natalki, mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba. Jakoś tematyka chrzcielna nie do końca jest mi "opanowana" ;-)
   






      Dziś dotarła do mnie przesyłka ze Scrap.com-u.. a w niej cudne papiery i nowy dziurkacz nacinający.. właśnie kombinuję jak go wykorzystać przy najbliższej okazji... :D Swoją drogą, powinnam iść na odwyk od zakupów scrapowych :O

4 komentarze:

  1. Mi się podobaja Twoje karteczki w każdej tematyce!!!Idealnie dobierasz dodatki do papierków,masz super stempelki a o dziurkaczach nie wspomnę!!!
    Co do zakupów,to gdybym mieszkała w Polsce zamawiałabym co tydzien cos nowego..troche studzą moje chęci bardzo duże koszty przesyłki:((( Ale nie ma dnia bym czegos sobie nie kupiła..czekam na dwie przesyłki..jedna dzis doszła:)))TAK,jestem uzalezniona!!!! hiihiii
    buzka:***

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie zmotywowanie, ja nic nie wiem ale kartki jak zwykle super:) a ja znalazłam "przynętę" wiesz na co :) Otwieram rano szafkę w kuchni a "przynęta" stoi jak byk!!! Teraz tak rozkminiam jak "przynętę" zastosować :) Chyba proste rozwiązanie będzie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ślubna mnie urzekła świetnie wszystko dopasowane. Kartka niby skromna a taka elegancka.
    Co do zakupów to chyba każda z nas powinna iść na odwyk:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Ty ładne kartki robisz!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)