sobota, 18 września 2010

Na "Osiemnastkę"

   Zostałam wczoraj poproszona o zrobienie trzech karteczek na jedną Osiemnastkę - na dziś. Mam nadzieję, że zamawiającej, a tym bardziej Jubilatce - przypadną one do gustu. Zdjęcia nieco odbiegają od rzeczywistości, ale dziś u mnie nieco pochmurnie. Ostatnia kartka jest rozkładana - w zamierzeniu, stojąca. Ale gdzieś "uciekło" mi jedno foto :/

    Jak widać poniżej, zakochałam się w papierach firmowych Scrappasji. Piękne czarne ćwieki produkcji Scrap.com-u
  










6 komentarzy:

  1. piękne, na pewno się spodobają, bo każda oryginalna i ładnie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są wszyściutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie karteczki piękne - ale ja zwróciłam uwagę na tą z żółtymi kwiatkami - taka słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki Ci wyszły !!!
    Ale najbardziej podoba mi się notesik ze słonecznikami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne, ale mi najbardziej podoba się ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)