piątek, 17 września 2010

Notes ze słonecznikami..?

   Prezent dla kogoś Wyjątkowego. Do kompletu będą kolczyki, niestety nieobecne na fotce bo kiepsko wychodzą na moich fotkach. Za to notes dobrze wypadł ;-)
   Notes w zieleniach i z pomarańczowymi elementami (ulubione z kolorów obdarowywanej). Ode mnie brąz - bo ja go lubię :-)
   Bursztynowe ćwieki i papier w słoneczniki (tak, tak, tam były słoneczniki, ale je przerobiłam) - zakupiłam  w Scrap.com-ie

   Pozdrawiam Wszystkich komentujących :-*





3 komentarze:

  1. piękny notes, elegancki i gustowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszedł Ci notesik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu rewelacja, padam z zachwytu :D (tak na serio)

    Pani P., czy mogłaby pani w końcu wyłączyć moderację komentarzy, bo mi się nie chce ciągle tych literek wpisywać... :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)