poniedziałek, 26 grudnia 2011

Moje candy

   Już niedługo miną dwa lata odkąd prowadzę tego bloga - z tejże to okazji ogłaszam candy. Co do zdobycia? hmm..trochę rzeczy, które mogą się przydać każdej twórczej Osobie :-) Już niedługo pierwsza "zajawka" słodkości... a dziś, tylko wirtualny prezent:



  Jak zdobyć CANDY?

1. Zostaw komentarz pod tym postem (osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie też e-maila).
2. Poinformuj o moim candy na swoim blogu (będzie mi baaardzo miło). Można skopiować obrazek z tego posta (będzie mi jeszcze milej ;-)
3. Zapisy trwają do 21 stycznia do północy.
4. Losowanie: 22 stycznia.  
    Są chętni? ;-)

130 komentarzy:

  1. To jestem pierwsza, co prawda nr.1 nie wygrywa ,ale ktoś musi zacząć tą kolejkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, czasami się zdarza, ze ! wygrywa....raczej 2 nie ma szans...hehe...ale trzymam kciuki za nas obie i za całą resztę która się zapisze...choć wygrany tylko jeden....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dopisuję się do zabawy. A nuż i mi się poszczęści:D
    Gratuluję rocznicy bloga i życzę wielu kolejnych:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściu trzeba pomagać...
    Kto sie nie bawi ten nie ma szansy na wygraną...
    Może sie uda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że są :) Gratuluję kolejnej rocznicy :) I życzę wielu następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ba..!!! jak nie być tu chętnym;)

    OdpowiedzUsuń
  7. są są ;) z przyjemnością się dopisuję ;) i gratuluję wytrwałości i życzę jeszcze wielu takich twórczych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnych z pewnością nie braknie, a ja z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak tu się nie zapisać do tak doświadczonej scrapowiczki-blogowiczki ;) Banerek już umieszczam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście ustawiam się w kolejce po tą niespodziankę:)

    I przy okazji zapraszam na moje candy:
    http://krociutka.blogspot.com/2011/12/111-post-zapraszam-na-zimowe-cukierasy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię niespodzianki,więc tu postoję

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpraszam się na Twoje Candy :) Gratuluję rocznicy, i życzę kolejnych...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję sie do kolejki, u mnie również Candy ,ale coś pusto!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje sie i ja po niespodzianke. Losowanie 2 dni po moich urodzinach wiec moze tym razem szczescie dopisze :)
    Niestety nie posiadam bloga ale zostawiam swoj mail : kasiabanan@yahoo.co.uk
    Pozdrawiam i zycze wspanialych pomyslow przez kolejne lata! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też niedługo stuknie roczek jak prowadzę bloga :) Ale tymczasem zapisuję się na CANDY u Ciebie :D :)
    Pozdrawiam!! :)
    PS: Info na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam niespodzianki dlatego z chęcią się zapisuję :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Się zapisuję, jakby kto miał wątpliwości :P Poślinię się trochę, to może uśmiechnie się do mnie szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy. Chętnie wezmę udział w zabawie ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!!!! I najlepsze życzenia kolejnych lat blogowania!!!!!
    Z radością się zapisuję na słodkości :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. polikarpia@wp.pl też poprosi.

    Gratuluję konsekwencji, której życzę sobie;-).

    OdpowiedzUsuń
  22. banerek dodany :) http://agapeart.blogspot.com/

    zapraszam również do siebie na candy na drugim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja chętnie się dołączę do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję drugiego roczku:)
    chętnie przyłączę się do zabawy:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wśród chętnych nie brakuje również mnie magdalena.b.k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i życzę dalszych rocznic!!! Piszę się na losowanie :) kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego i rocznicowego - ja również ustawiam się w kolejce i uśmiecham sie ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. chętni są a ja jestem jednym z nich więc zgłaszam się ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja i ja i ja tez chetna jestem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się zgłaszam!
    pozdrawiam!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam sięęęę :D:D:D Baner w Jarkowych Bazgrołach (mój blog literacki ;)) w zakładce konkursy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. To jeszcze ja się dopiszę. maria.w55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się i ja:)
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    pozdrawiam!
    udanego sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  34. to ja też się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. chętnie i ja się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem chętna
    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja też :)
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie się zgłoszę :D http://modelineweszalcial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam niespodzianki :)
    Ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Chetnie sie zglosze na losowanko. Pozdrawiam cieplutko. arletaring@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj są chętni i ja też;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. ...ja jestem baaardzooo chętna... ;o)
    murzyneczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja się z przyjemnością zapiszę :) Udanego 2012 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Tez sie ustawiam w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja, i ja w kolejce grzecznie się ustawiam :)))
    uwielbiam takie niespodziewajki !
    pozdrawiam i noworoczne życzenia składam !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuje sie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuje sie
    www.scrap-inki.blogspot.com
    i zapraszam do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam niespodzianki, więc się zapisuję :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. gratuluję rocznicy bloga,też chciałabym zacząć prowadzić ale nie wiem czy starczyłoby mi czasu,zapisuję się w nadziei że to będę właśnie ja :)pozdrawiam Monika moncia1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też gratuluję rocznicy bloga i chylę czoła przed autorką tylu pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  52. jestem chętna by przygarnąć Ktosiowe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. chetnie przygarnę tejemniczy pakunek;)

    OdpowiedzUsuń
  55. To ja też :)
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Dopisuję się i ja :)
    Może szczęście mi dopisze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. To i ja ustawię się w ogonku po słodkości.....

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja staję w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super cukieraski z wielką chęcią się zapisuję :)
    weronika.lacek@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Dopisuję się i ja do kolejki po słodkości ;o)
    Być może szczęście uśmiechnie się do mnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam serdecznie ;) Gratuluję dwóch lat blogowania ;) i z miłą chęcią zapiszę się na Twoje słodkości :) a jak wygram to będzie mi szczególnie miło gdyż marzy mi się wreszcie zacząć coś moimi niezgrabnymi rączkami tworzyć :) Zapraszam też do siebie na bloga i na moje Candy :)http://misioka.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. dawno mnie nie było u ciebie a tu takie rozdanie, że nie ominę

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się bloga nie posiadam więc podaję e-mail: magda1_1998@wp.pl , ale by było ci milej udostępniłam to zdjęcie na swoim profilu na FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100002674937334

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluje ! I biore udzial ! no_one_no@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Serdeczne gratulacje ! Biore udzial ! krasnal__halabala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Mocy przybywaj, wpłyń na maszynę losującą i każ wylosować jej mój numer ;D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeśli mogę to też ustawię się w kolejce i serdecznie zapraszam na moje serwetkowe CANDY :)

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja bardzo jestem chętna! Zapisuję się do Ciebie!
    Pozdrawiam!
    koperkowerekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Z chęcią ustawiam się w kolejce może mi się poszczęści,
    baner zamieściłam na http://upominkizreczniezrobione.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo chętnie i ja wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  76. na papierki jestem zawsze chętna. Z pozdrowieniami!

    OdpowiedzUsuń
  77. Z wielką przyjemnością pragnę przyłączyć się do zabawy! :) Zapraszam również do siebie na moje pierwsze Candy.

    OdpowiedzUsuń
  78. No Ktośka, tylko przepracowanie i rodzinne zawirowania sprawiły że dopiero teraz tu staję!!!
    Gratuluję okrągłej rocznicy!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Cukieraskom oprzeć się nie potrafię:-)
    http://kamoskafantasyproduction.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  80. Z radością przyłączam się do zabawy, gratulując 2 już urodzinek i życząc kolejnych, równie twórczych:)

    OdpowiedzUsuń
  81. I grzecznie staję w kolejeczce, zdjęcie już wstawione :)
    Pozdrawiam i zapraszam do swojego bloga:
    http://cudownescrapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Oczywiście i mnie nie może tu zabraknąć, tym bardziej, że uwielbiam niespodzianki :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam niespodzianki! :)
    Bannerek nt. candy na moim blogu codziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam! Tak więc i ja się dopisuję do tej długiej kolejeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Ahhh te niespodzianki! Chętnie stanę w kolejce ;)

    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. oczywiście chętni i chęci są :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja też jestem chętna- stworzyłaś fajne miejsce,też lubię tą rameczkę z wykrojnika.
    Pozdrawiam cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
  88. Jak niespodzianka, to i mnie nie może zabraknąć! Oczywiście Gratuluję drugiej rocznicy i życzę dalszych owocnych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  89. ja jestem chetna! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja również gratuluję pięknej rocznicy :-) i z pewna nieśmiałością ustawię się po Twoje cukierasy w kolejeczce :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Lubiąc niespodzianki nieomieszkam spróbować może się uda :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam na moje nowe candy
    www.haftkomputerowy.blogspot.com Marta
    Ps. będziemi bardzo miło gościć tak utalętowane talenty i obdarować niespodziankami :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Z przyjemnością dołączę do zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  94. No jasne, że jestem chętna! Uwielbiam niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Oczywiście, że jestem chętna.
    Pozdrawiam
    Ronnie

    OdpowiedzUsuń
  96. Z ogromną chęcią ustawię się w kolejce i będę trzymała kciuki, by to do mnie trafiły takie słodkości :)

    elima-elima.blogspot.com

    Piękne kartki na Dzień Dziadka!

    OdpowiedzUsuń
  97. w takim razie się zgłaszam, bo uwielbiam niespodzianki ;) może akurat do mnie się los uśmiechnie?
    banerek juz jest u mnie na blogu, pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. dołączam do osób oczekujących na szczęście :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  99. i ja chętnie wezmę udział ;)
    i zapraszam też na cukierachy do mnie na bloga
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Z chęcią ustawiam się w kolejce :)
    serdecznie zapraszam do siebie:
    lovelythings-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem uzależniona od niespodzianek :P i słodyczy wszelkiego rodzaju. Zapraszam do siebie w odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. uwielbiam takie tajemnicze candy:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się:) uwielbiam niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  104. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także się zgłaszam
      www.cos-z-niczego-mandarine.blogspot.com

      Usuń
  105. Ja chętnie wezmę udział ! ;D
    http://magda-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. to ja tak na koncu wskoczę w kolejkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  107. o mały włos a przeoczyłabym takie cukierasy :)
    info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratulacje i do następnych blogowych urodzin! Wspaniałości się szykują. Do kogo uśmiechnie się szczęście? ewiks69@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Uffff zdążyłam :-) więc się ustawiam po te cudowności!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Ha! Zdążę ;)
    Pozdrawiam, Miko

    OdpowiedzUsuń
  112. Jest szansa, że jeszcze zdążyłam;) więc przyłączam się do zabawy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. lubię niespodzianki,mam nadzieję ze jest mega słodka hi hi:D...zostawiam informację u mnie na pasku bocznym ;)pozdrawiam,Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  114. chyba będę ostatnia... ale najważniejsze ze zdążyłam:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Miło wziąć udział w candy :)

    Banerek już na moim blogu: http://craft4relax.blogspot.com/

    Dołączyłam również do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  116. i ja zdążyłam, całe dwadzieścia minut przed czasem :D

    kolejnym owocnych latek blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)