sobota, 3 grudnia 2011

Świąteczne nadal...i wygrane candy :D

   ...Ciąg dalszy produkcji bożonarodzeniowej :-)








   ...a teraz prezentuję cudowną niespodziankę, jaka dotarła do mnie w piątkowe popołudnie: wygrane CANDY u Asicy. A że w piątek miałam ciężki dzień, taka przesyłka nad wyraz poprawiła mi humor.. i jakby nie patrzeć, nadal jestem pod wrażeniem pracy Asicy. Asico: bardzo, bardzo Ci dziękuję!!! :-*

   Cudowne pudełko wygląda tak: (nie mogłam się oprzeć pokusie i otworzyłam je przed zrobieniem zdjęcia.):


   ...a w nim:

   ...a tu szczegóły...

   ...i cudowna, świąteczna zawieszka:


   Sama sobie zazdroszczę, że to mam :D

6 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki świąteczne! Wspaniałe pudełko i zawieszka!

    :) :) :)

    Ktoś

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! A karteczki są cudowne :) bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Wspaniałe słodkości wygrałaś.
    A karteczki cudne, że też Ci się pomysły nie kończą... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te karteczki!!! BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :-)